PARIŠKE VIZURE OKOM KAMERE1.3.2004.
Velimir Trnski, slikar i fotograf, tijekom ožujka u Galeriji Badrov izlaže fotografije. Izložbenu kolekciju Darko Glavan naziva "slikarkim fotografijama i(li) fotografskim slikama jer snimljeni prizori i kadrovi upućuju na hrvatskog slikara koji na studijskom putovanju u Parizu pomoću kamere odabire fotografske isječke grada imajući u vidu hrvatsko slikarstvo.
Niže se zelenilo Luksemburškog parka, melankolija mostova i kejova uz Seinu, putene pariške ljepotice, a uza sve to moguće je povući paralelu s djelima poznatih hrvatskih slikara. Slikar i fotograf Trnski programatski ističe mediološku razliku slikarstva i fotografije, a djela pokazuju njegovu obostranu upućenost.
Većina kadrova sadrži vizualne pariške znakove poput Eiffelovog tornja, Aleksandrova mosta, Notre Dame. Bira kadrove i vizure koji izmiču perceptivnim ograničenjima ljudskoga oka. Iskazujući počast graditeljima Pariza, a tako i hrvatskim velikanima kista u kojima je našao ključni poticaj za stvaralaštvo, Trnski nakon mnogo godina postavlja prvu izložbu fotografije kod nas.
U međuvremenu objavljivao je fotografije u poznatim časopisima poput Foto Maga i National Geographic-a, A-arta, Penthous magazina i drugima. Koristeći digitalnu tehniku napravio je i pohranio 56.000 fotografija.
Izložba se otvara 2. ožujka u 19 sati u Galeriji Badrov u Zagrebu, na Trgu žrtava fašizma br. 1 te je postavljena do 27. ožujka ove godine.
(Nada Kozić)
Objavljeno: 1.3.2004.
![shadow](images/slogan-shadow.png)
![foto](foto/449-trnski_V_517247379.gif)